FAQ - Veelgestelde vragen

Voor u contact met ons opneemt, neem alstublieft de tijd om onze veelgestelde vragen (FAQ) door te nemen, die mogelijk het antwoord op uw vragen bevatten. Als u uw antwoord niet kunt vinden en contact met ons wilt opnemen, neem dan alstublieft contact met ons op via onze contactpagina.

Inklapbare content

Wanneer wordt mijn order verstuurd?

Voor 23:00 besteld = morgen in huis. Uiteraard zijn wij afhankelijk van PostNL & DHL 99% van alle zendingen worden op tijd geleverd.

Orders boven de € 49,- versturen wij gratis.

Voor meer informatie over verzendtarieven, levertijden en het volgen van uw bestelling, verwijzen we u graag naar ons verzendbeleid of neem contact op met ons klantenserviceteam voor

Wanneer ontvang ik mijn order bevestiging?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1 werkdagen verzonden, soms eerder. U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. Controleer ook uw SPAM/Junk-map, voor het geval dat de e-mail daar terechtkomt. Als u uw verzendbevestiging niet kunt vinden of denkt dat u deze mogelijk hebt verwijderd, neem dan contact met ons op en wij kunnen u realtime informatie geven over of uw bestelling is verzonden of niet.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van uw bestelling om een retour aan te vragen, zonder opgaaf van reden. Om een retour aan te melden neem contact op met onze klantenservice.

Voor meer informatie ons retourbeleid, verwijzen we u graag naar ons retourbeleid onderaan van deze pagina of neem contact op met ons klantenservice.

Verkeerd adres ingevoerd wat nu?

Als u een onjuist afleveradres heeft opgegeven bij uw bestelling, neem dan binnen 24 uur contact met ons op. Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we uw afleveradres bijwerken. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we helaas niets meer doen.

Kan ik mijn order nog annuleren?

We doen altijd ons best om u van dienst te zijn, maar als uw bestelling al is verzonden, kunnen we uw bestelling niet annuleren.

Als u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om eventuele wijzigingen door te voeren, op voorwaarde dat uw bestelling nog niet is verzonden. Als uw bestelling al is verzonden, kunnen we de bestelling niet meer wijzigen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Er is een goede kans dat onze e-mail in uw SPAM/JUNK-map terecht is gekomen, dus controleer deze alstublieft daar. Als u het nog steeds niet kunt vinden en het opnieuw wilt ontvangen, laat het ons dan alstublieft weten.

Krijg ik een track and trace code?

Ja, wanneer wij uw order verstuurd hebben, ontvangt u een link om uw order te volgen.

Betalingsopties

We accepteren betalingen via Ideal, Bankcontact, creditcard, paypal, Google Pay & Apple Pay.

Als uw kaart is geweigerd, neem dan contact met ons op en wij zullen u adviseren.

Collapsible row

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0818/5528/3527/files/Handleiding_Manual_Luxyn_Stijlborstel_2024_LED_PDF.pdf?v=1715859971